Στις 29 και 30 Απριλίου 2026 η Α τάξη του σχολείου μας είχε την ευκαιρία να γνωρίσει την πόλη των Ιωαννίνων και να περιηγηθεί στα κυριότερα ιστορικά και πολιτιστικά της μνημεία.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α τάξης αποκόμισαν σημαντικές εμπειρίες κι απόλαυσαν το μοναδικό φυσικό τοπίο της πόλης , που συνδυάζει τη ζωή της λίμνης, και την παράδοση με έναν σύγχρονο αστικό περιβάλλον.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Μ. Καραμπάτσα, Χ. Μητρούλα, Ε. Ξηρού, Α. Αδαμοπούλου Αικ. Κυργιαννή





